Bullfyllning

Fyllning till ca 45 bullar eller så. Jag har för mig att jag bakade ut 3/4 av tidigare nämnd grunddeg till fikonbullar.

typ 75 g smör eller mjölkfritt margarin
ett äpple, urkärnat
250 g torkade fikon
lite kardemumma

Mixa i matberedare till en slät smet och använd som bullfyllning. Mums!

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bullfyllning

  1. Gudrun skriver:

    Frestare där.🙂 Så sugen jag blev, synd att det inte var gångavstånd till dig.
    Ät nu inte för många.
    Kram till Er

  2. Rebecca skriver:

    De är inte bakade idag, faktiskt uppätna sedan länge. Jag kan baka en sats till nästa gång du kommer hit!

  3. Gudrun skriver:

    Hmmm, jag får nog ta och komma snart.
    Ha en fin kväll och hälsa.
    Kram

Kommentera

